• ORDERS BOVEN £60 / €85 HEBBEN ALTIJD GRATIS STANDAARD LEVERING!
    • 100% tevredenheidsgarantie (binnen 28 dagen retourneren)

    • Retourneren in een van onze winkel of laten ophalen

    Selecteer je land

    Om uw bestelling correct te kunnen verwerken, is het belangrijk dat u het land kiest waarnaar u wilt dat we de bestelling verzenden, vóór u begint te shoppen.
    To be able to correctly process your order, its important that you choose the country you want your order to be shipped to before starting your shopping.

    Verzendinformatie


    Land Standaard verzending
    Leveringstijden (werkdagen)
    Standaard verzending
    Kosten
    Verenigd Koninkrijk 5 £ 5

    GRATIS wanneer je meer bestelt dan £ 60 / € 85
    Alle andere landen 5 € 7

    GRATIS wanneer je meer bestelt dan £ 60 / € 85

    Bestel vóór 19 December om 19 uur en ontvang je bestelling uiterlijk op 24 december

    UPS levert op werkdagen tussen 8:00 uur en 18:00 uur. Er moet voor alle bestellingen bij ontvangst getekend worden. Gelieve het pakket bij ontvangst op schade te controleren. Als de producten beschadigd lijken te zijn, accepteer de levering dan niet.

    Footlocker:/q.pngWaar kan mijn bestelling heen gestuurd worden?

    Footlocker:/a.pngOnze koerier UPS komt naar uw thuis- of werkadres in België, Frankrijk, Duitsland, Italië, Luxemburg, Nederland, Spanje, Zweden, Noorwegen, Denemarken en het Verenigd Koninkrijk*. Let op: UPS levert niet aan postbussen.

    *Helaas kunnen we geen producten verzenden naar de overzeese departementen en gebiedsdelen van bovengenoemde landen, de Kanaaleilanden, Gibraltar, het eiland Man, het eiland van Wight, Andorra, Ceuta, Melilla, Canarische Eilanden, Campione d'Italia, Città del Vaticano, Livigno, San Marino, Büsingen am Hochrhein, Helgoland, Groenland en de Faeröer. Alle bestellingen met een adres op deze locaties zullen geannuleerd worden.

     


    Footlocker:/q.pngWat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat mijn bestelling wordt geleverd?

    Footlocker:/a.pngUPS zal uiterlijk twee bezorgpogingen doen op het adres dat door u werd opgegeven. Indien UPS niet kan bezorgen, laat de bestuurder een bericht in uw brievenbus achter. Na twee bezorgpogingen houdt UPS uw pakket voor maximaal 5 werkdagen kosteloos vast. Als u uw bestelling niet voor het einde van de 5e werkdag hebt opgehaald, zal het geretourneerd worden naar Foot Locker en krijgt u uw geld terug.

    Footlocker:/q.pngIk heb een verkeerd verzendadres ingevuld. Wat nu?

    Footlocker:/a.pngWe kunnen het verzendadres helaas niet meer veranderen als een bestelling eenmaal is geplaatst. Dat komt doordat we niet kunnen garanderen dat de wijziging in ons systeem wordt doorgevoerd voor de bestelling wordt verstuurd en is ook om mogelijke fraude te voorkomen. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice voor advies.



    Footlocker:/q.pngHoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Footlocker:/a.pngU kunt de status van uw bestelling op drie manieren controleren:

    Footlocker:/email_check.png

    Via de e-mail met de verzendbevestiging:

    Klik op het "track & trace"-nummer dat u in de e-mail met de verzendbevestiging vindt.

    Footlocker:/web.png

    Online op Foot Locker Europe:

    Log in, ga naar "Mijn account" en raadpleeg de sectie "Bestellingen" om uw bestelgegevens en de verzendstatus te controleren. Het traceernummer dat begint met "1Z" kan op de website van UPS gebruikt worden om de huidige locatie van de verzending te bekijken.

    Footlocker:/upc.png

    Online op UPS:

    Ga naar de sectie "track & trace" van ups.com en vul uw "track & trace"-nummer in, dat u in de e-mail met de verzendbevestiging kunt vinden.



    Footlocker:/q.pngMijn levering is laat!

    Footlocker:/a.pngWe doen ons best om onze klanten op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen. Vertragingen kunnen af en toe voorkomen, en vallen vaak buiten onze controle. We doen er samen met onze koerier alles aan om binnen de aangegeven tijden te bezorgen, maar we kunnen een tijdige levering niet garanderen.