x
    • 100% tevredenheidsgarantie (binnen 28 dagen retourneren)

    • Retourneren in een van onze winkel of laten ophalen
    • ORDERS BOVEN £60 / €85 HEBBEN ALTIJD GRATIS STANDAARD LEVERING!
    X

    Selecteer je land

    Om uw bestelling correct te kunnen verwerken, is het belangrijk dat u het land kiest waarnaar u wilt dat we de bestelling verzenden, vóór u begint te shoppen.
    To be able to correctly process your order, its important that you choose the country you want your order to be shipped to before starting your shopping.


    Download Terms and Conditions

    ALGEMENE VOORWAARDEN

    Algemene Voorwaarden voor online aankopen, gebruik van de website en klantinformatie

    1. Algemeen

    De hierin neergelegde Algemene Voorwaarden ("Algemene Voowaarden") zijn van toepassing op (i) alle bestellingen en aankopen die gedaan worden door de klant ("u" of "klant") bij Foot Locker Europe.com B.V., Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5 - 4131 PN Vianen, the Netherlands, ("Foot Locker" of "wij"), via de www.footlocker.eu website of de mobiele website (samen "footlocker.eu" of "website"), en (ii) de toegang tot en het gebruik van informatie, documenten, afbeeldingen, functies, muziek en/of andere diensten op de website. Door footlocker.eu te bezoeken en/of een bestelling te plaatsen, geeft u aan dat u de Algemene Voorwaarden hebt gelezen en begrepen, en dat u met die voorwaarden akkoord gaat en daaraan gebonden bent.

    2. Bestellen

    2.1 Geschiktheid

    Alleen eindgebruikers (geen wederverkopers of bulkkopers) van 18 jaar of ouder, die niet onder voogdij of curatele staan, met een geldig adres in België, Luxemburg, Frankrijk (alleen het continent, overzeese gebieden uitgesloten), Duitsland, Italië (met uitzondering van Livigno en Campione d'Italia), Spanje (met uitzondering van de Canarische Eilanden, Ceuta en Melilla)) of het Verenigd Koninkrijk (met uitzondering van Kanaaleilanden, Isle of Man en Isle of Wight) kunnen een bestelling plaatsen via www.footlocker.eu. U hebt een Foot Locker-account nodig met een werkend e-mailadres en een telefoonnummer waarop wij u kunnen bereiken.
    Het kan zijn dat u uw browser in moet stellen op het accepteren van zowel (functionele) cookies als pop-ups om alle functionaliteiten van de website te kunnen gebruiken, inclusief het toevoegen van producten aan uw winkelwagen en het plaatsen van een bestelling. Voor meer informatie over het gebruik van cookies verwijzen wij u naar het Privacybeleid van Foot Locker, gepubliceerd op de website en welke u ook hier kan vinden.

    2.2 Bestelproces

    • Voeg de door u gewenste producten toe aan uw winkelwagen (het klikken op "Toevoegen aan Winkelwagen" brengt nog geen aankoopverplichting met zich mee);
    • Ga door naar "Bestellen" - vul alle benodigde gegevens in - controleer uw bestelling alvorens u deze doorstuurt;
    • Kies de gewenste verzendoptie (standaard of express);
    • Kies een van de mogelijke betaalwijzen;
    • Plaats uw bestelling door het accepteren van onze Algemene Voorwaarden en door vervolgens te klikken op de knop "Kopen"; op dat moment gaat u een bindende aankoop- en betaalverplichting aan;
    • Betaal uw aankoop door middel van de door u gekozen betaalwijze;
    • U ontvangt per email een bevestiging met alle gegevens van uw aankoop; als we een product niet kunnen leveren, laten we u dit zo spoedig mogelijk weten en verwerken we de bestelling niet;
    • Zodra uw aankoop is verzonden, ontvangt u per email een verzendbevestiging.

    2.3 Ons recht uw bestelling te weigeren of uw aankoop te ontbinden

    Wij hebben het recht uw bestelling te weigeren of uw aankoop te ontbinden, op basis van een redelijke grond, zonder dat wij aansprakelijk kunnen worden gesteld voor enige daaruit voortvloeiende schade of kosten. Voorbeelden van situaties waarin wij een bestelling kunnen weigeren of een aankoop kunnen ontbinden zijn:

    • een kennelijke fout of andere onjuistheid ten aanzien van een op footlocker.eu aangeboden product;
    • het product is niet beschikbaar/op voorraad;
    • uw factuurinformatie is niet juist of niet controleerbaar;
    • wij hebben reden om aan te nemen dat uw bestelling of betaling frauduleus is;
    • er is een verdenking van creditcard- of debetcard fraude;
    • we kunnen niet leveren op het door u opgegeven adres;
    • we hebben reden om aan te nemen dat u een wederverkoper of bulkkoper bent;
    • er vindt geen volledige betaling plaatsvindt.

    3. Prijzen en verzendkosten

    3.1 De prijzen op de website zijn consumentenprijzen en zijn inclusief btw, maar exclusief verzendkosten.

    3.2 De genoemde prijzen zijn alleen van toepassing op aankopen via onze website en kunnen verschillen van de prijzen die voor dezelfde producten worden gehanteerd in een Foot Locker winkel. Niet alle producten en aanbiedingen die op onze website worden aangeboden, zijn ook beschikbaar in Foot Locker winkels, en vice versa. Promoties of aanbiedingen op de website kunnen niet gebruikt worden in combinatie met andere promoties, aanbiedingen of kortingen. Promoties en aanbiedingen zijn alleen van toepassing op aankopen gedaan via www.footlocker.eu

    3.3 De kosten van verzending worden duidelijk vermeld op onze website; zie hier. We versturen alleen naar de landen die zijn vermeld in artikel 2.1 en 5. De kosten van verzending worden ook tijdens het bestelproces aangegeven.

    4. Betaling

    4.1 U kunt de beschikbare betaalwijzen hier vinden. We accepteren geen andere betaalwijzen dan die aangegeven op onze website.

    4.2 We zullen uw bestelling pas na betaling verwerken en bezorgen, tenzij door u is gekozen voor betaling onder rembours (alleen mogelijk voor klanten in Nederland). De producten blijven ons eigendom totdat wij volledige betaling hebben ontvangen, maar het risico van verlies, beschadiging of waardevermindering met betrekking tot een product en enige aansprakelijkheid tegenover derden ter zake gaat op u over het moment van levering van het product.

    5. Levering

    5.1 Wij leveren de bestelling af op het adres dat door u bij het plaatsen van uw bestelling is opgegeven, mits dit adres gelegen is in één van de volgende landen: België, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland, Spanje of het Verenigd Koninkrijk. We verzenden op dit moment nog niet naar de overzeese gebieden en territoria van de genoemde landen, en tevens zijn uitgesloten: de Kanaaleilanden, Isle of Wight, Isle of Man, Canarische Eilanden, Ceuta, Melilla, Livigno en Campione d'Italia. Klik hier voor extra informatie over de verzending.

    5.2 Nadat u een bestelling hebt geplaatst, ontvangt u per email een bevestiging met de details van uw aankoop. Zodra uw aankoop verzonden is, ontvangt u nogmaals een email met de verzendbevestiging.

    5.3 Vermelde levertijden zijn uitsluitend indicatief en daarom niet gegarandeerd. We proberen u voor zover mogelijk over eventuele vertragingen te informeren. Wij zijn, voor zover wettelijk toegestaan, in geen geval aansprakelijk voor enige schade als gevolg van een late levering.

    5.4 Alle risico's met betrekking tot het product gaan op u over vanaf het moment van levering. Als de levering vertraagd is door een omstandigheid die in uw risicosfeer ligt, gaat het risico op u over op het moment waarop de levering zou hebben plaatsgevonden zonder deze omstandigheid. Vanaf het moment dat het risico op u over gaat, zijn wij niet langer aansprakelijk voor verlies, waardevermindering of beschadiging van het product dan wel enige andere schade met betrekking tot het product.

    6. Annulering voor verzending

    U kunt elke bestelling gratis en zonder opgave van reden annuleren als de bestelde producten nog niet verzonden zijn. Als u uw bestelling wilt annuleren, controleer dan eerst de status van uw bestelling op de website of neem contact op met onze Klantenservice (klik hier voor de gratis nummers). Als de status van uw bestelling "In behandeling" of "In de wacht" is, kunt u uw bestelling kosteloos annuleren door op de knop "Annuleren" te klikken.

    7. Recht van herroeping/retour ('bedenktijd')

    7.1 Wettelijk recht van herroeping en retour

    U hebt het (wettelijk) recht om binnen een termijn van 14 (kalender)dagen vanaf de datum van levering uw aankoop geheel of gedeeltelijk zonder opgave van redenen te ontbinden ('herroepen'). Als uw aankoop uit meerdere producten bestaat die apart geleverd worden, start de periode van 14 dagen vanaf de datum van levering van het laatste product. Indien u gebruik wilt maken van dit wettelijk recht op herroeping/retour, dient u ons daarvan binnen genoemde termijn van 14 dagen in kennis te stellen. U kunt daartoe gebruik maken van het modelformulier voor herroeping dat u hier kunt dowloaden, of een andere duidelijke verklaring afgeven waarin u verklaart de aankoop te herroepen. De herroeping kunt u sturen via e-mail naar vragen@footlocker.eu, of door middel van een brief naar Foot Locker Europe.com B.V., Postbus 309, 4130 EH Vianen, Nederland. Geef in elk geval duidelijk aan welk(e) product(en) u wilt terugsturen. Nadat u ons in kennis heeft gesteld van de herroeping, dient u de betrokken producten onverwijld en in elk geval binnen 14 dagen terug te sturen. Verdere informatie met betrekking tot het retourzenden, vindt u onder artikel 7.4 en 7.5.

    7.2 Foot Locker beleid met betrekking tot herroeping en retour

    Om het voor u nog eenvoudiger te maken om een aankoop ongedaan te maken en deze te retourneren, hanteert Foot Locker als beleid, zonder daarmee op enige wijze afbreuk te doen aan uw wettelijke recht van herroeping en retour (zie artikel 7.1 hiervoor), dat elke aankoop tot 28 kalenderdagen na levering kan worden geretourneerd, zonder de noodzaak van een formele kennisgeving van herroeping zoals vereist onder de wettelijke regeling. Als u van uw aankoop wilt afzien, kunt u dit dus simpelweg doen door de betrokken producten naar ons terug te sturen conform de in artikel 7.4 beschrijven wijze. Voorwaarde is uiteraard wel dat de producten en verpakking zich in ongebruikte staat bevinden zoals vermeld in artikel 7.3.

    7.3 Staat van het product

    In de periode dat u de aankoop kunt herroepen en retourneren, dient u zorgvuldig (op eenzelfde wijze als u in een winkel zou doen) om te gaan met de producten en de verpakking, tenzij u besluit de aankoop definitief te accepteren en geen gebruik te maken van uw recht van herroeping/retour. U mag het product slechts uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om de aard, kenmerken en werking van het product te kunnen beoordelen. U mag bijvoorbeeld kleding of schoenen passen voor de maat, maar u mag ze niet dragen. Verwijder geen kaartjes of labels als u de producten past. Alle producten die teruggestuurd worden dienen ongebruikt, volledig en van hun originele verpakking voorzien te zijn. De staat van geretourneerde producten wordt na ontvangst door ons gecontroleerd. Als een product wordt geretourneerd in een andere staat dan hierboven aangegeven, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering die daarvan het gevolg is en hebben wij het recht deze waardevermindering in rekening te brengen en te verrekenen dan wel de retourzending in haar geheel te weigeren en het aankoopbedrag niet te restitueren (in het laatste geval zal het betrokken product weer naar u worden teruggestuurd). Voorbeelden van geweigerde retourzendingen zijn bijvoorbeeld producten die zichtbaar gedragen zijn, waar vlekken op zitten e.d.

    7.4 Retourzenden

    U kunt een aankoop op een van de volgende drie manieren (7.4.1, 7.4.2, 7.4.3) retour sturen:

    7.4.1 Retourneren in de winkel (gratis)

    U kunt uw aankoop retourneren in elke Foot Locker winkel gevestigd in hetzelfde land als waar uw aankoop is afgeleverd (Klik hier om een winkellocatie te vinden). U hoeft alleen de betrokken producten samen met de factuur die bij de bestelling zat en de email waarmee uw bestelling is bevestigd mee te nemen en onze winkelmedewerkers helpen u graag verder.

    7.4.2 Retourneren via UPS-koerier (gratis) - Spanje uitgezonderd

    Uw producten kunnen door een UPS-koerier opgehaald worden op uw huisadres of andere door u opgegeven locatie. Hieraan zijn geen kosten voor u verbonden. Voor retournering via UPS, dient u de onderstaande instructies te volgen.

    Online

    • Log in op uw Foot Locker-account, ga naar de sectie "Bestellingen" en selecteer de bestelling die u wilt retourneren
    • Markeer de producten die u wilt retourneren en (optioneel) selecteer een reden voor de retourzending
    • Bel UPS om een afspraak te maken voor het ophalen van de retourzending op de door u gewenste locatie

    Bellen met Klantenservice

    Klik hier voor het gratis telefoonnummer van onze Klantenservice. Zorg ervoor dat u het bestelnummer bij de hand hebt en vermeldt welk(e) product(en) u wilt retourneren. Een medewerker van onze Klantenservice helpt u met alle stappen van het retourproces via UPS.

    7.4.3 Retourneren per post (voor eigen rekening klant)

    U kunt uw aankoop ook zelf retourneren via de post. De daaraan verbonden kosten zijn echter voor uw eigen rekening. Indien u besluit uw aankoop per post te retourneren, dan dient u er voor zorg te dragen dat (i) de zending voldoende gefrankeerd is, (ii) het pakket is voorzien van het retouretiket dat was meegestuurd met de oorspronkelijke verzending, en (iii) gebruik wordt gemaakt van een postverzending met 'track & trace' functionaliteit (u dient te bewijzen dat geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd).

    7.4.4 Retourkosten

    Wij raden u sterk aan bij retournering van uw aankoop gebruik te maken van een van onze twee voorkeursmethoden: het laten ophalen van uw retourzending door UPS (artikel 7.4.2) of het terugbrengen van uw aankoop in een van onze Foot Locker winkels (artikel 7.4.1); bij gebruikmaking van een van deze twee opties worden geen retourkosten in rekening gebracht. Indien u kiest voor een andere wijze van retourzending, dan zijn de daaraan verbonden kosten voor uw eigen rekening.

    7.4.5 Verpakkingswijze

    Bij het retourneren van een product:

    • Plaats het product dat wordt teruggestuurd terug in de originele verpakking en verpak het goed in een doos, zak of karton ter bescherming van het product en de bijbehorende originele verpakking. Let er op dat het pakket goed is afgesloten en dichtgeplakt.
    • Plak het retourlabel dat was meegestuurd met de oorspronkelijke verzending op het pakket dat u retourneert of ga naar de Klantenservicepagina op de website om een retourlabel te printen. Om een nieuw retourlabel uit te printen dient u uw bestelnummer in te vullen, dit staat op uw factuur. U kunt ook contact opnemen met onze Klantenservice; zij kunnen u een nieuw retourlabel sturen per email, post of fax.
    • Bij retournering via UPS: laat de UPS bezorger zijn naam en handtekening zetten op het daarvoor bestemde deel van uw retourlabel, en bewaar dit deel voor uw eigen administratie. De handtekening bevestigt dat UPS het product ontvangen heeft. U kunt uw retourzending volgen via het UPS Tracking Nummer dat op het retourlabel staat vermeld.

    7.5 Terugbetaling

    Bij correcte herroeping en retourzending conform het hiervoor bepaalde in artikel 7.1. tot en met 7.4, dragen wij onverwijld en uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping zorg voor terugbetaling. Terugbetaling zal echter pas plaatsvinden nadat wij de betrokken producten terug hebben ontvangen, dan wel door u afdoende is aangetoond dat de producten zijn teruggezonden. Wij betalen de door u betaalde kooppijs terug, en, indien een geleverde bestelling in haar geheel wordt teruggezonden, de verzendkosten (op basis van de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering). Ingeval slechts een deel van een bestelling wordt teruggezonden, worden de verzendkosten niet terugbetaald. Bijkomende kosten tengevolge van een door u gekozen duurdere verzendmethode dan de aangeboden goedkoopste standaardlevering, worden nimmer terugbetaald. Terugbetaling vindt plaats op dezelfde wijze als waarop u de betaling heeft gedaan, met de volgende uitzonderingen: (i) bij retournering in een Foot Locker winkel vindt terugbetaling in contant geld plaats, tenzij de oorspronkelijke betaling met een credit card is gedaan (in dat geval wordt op dezelfde wijze terugbetaald), (ii) indien de aankoop onder rembours is betaald en deze anders dan in een Foot Locker winkel wordt geretourneerd, vindt terugbetaling plaats door middel van een bankoverschrijving op een door u op te geven bankrekening. Met uw toestemming kan ook een andere betaalmethode gebruikt worden voor de terugbetaling. Hieraan zijn geen extra kosten verbonden.

    8. Product omruilen

    Het is op dit moment niet mogelijk om producten om te ruilen. U kunt echter wel uw product terugsturen binnen de daarvoor bepaalde periode conform uw recht van herroeping en retour als bepaald in artikel 7, en vervolgens een nieuwe aankoop doen via uw Foot Locker-account of bij één van onze Foot Locker-winkels.

    9. Garantie, Retourneren vanwege defect of non-conformiteit

    9.1 Als consument is op uw aankopen de wettelijke garantie van toepassing. Deze Algemene Voorwaarden doen op geen enkele wijze afbreuk aan deze wettelijke garantie. Onder de wettelijke garantie mag u onder meer verwachten dat een product bij levering vrij is van gebreken, voldoet aan wat is overeengekomen en in ons aanbod is vermeld, en de eigenschapen bezit die voor een normaal gebruik van het product nodig zijn.

    9.2 Indien een geleverd product een gebrek heeft of anderszins niet voldoet aan de in artikel 9.1 vermelde garantie, dan dient u ons daarvan onverwijld en in elk geval binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek respectievelijk non-conformiteit in kennis te stellen en het product te retourneren overeenkomstig het bepaalde in artikel 7.4 ('Retourzenden'). U wordt verzocht daarbij een korte beschrijving van de klacht te geven.

    9.3 Voor producten met een gebrek of die anderzins niet voldoen aan de in artikel 9.1 vermelde garantie, vindt restitutie van de door u betaalde kooppijs terug, en, indien een geleverde bestelling in haar geheel wordt teruggezonden, de verzendkosten op basis van de door ons aangeboden goedkoopste standaardlevering. Ingeval slechts een deel van een bestelling wordt teruggezonden, worden de verzendkosten niet terugbetaald. Bijkomende kosten tengevolge van een door u gekozen duurdere verzendmethode dan de aangeboden goedkoopste standaardlevering, worden mimmer terugbetaald. De kosten van retourzending zijn voor onze rekening indien u het product in een van onze Foot Locker winkels retourneert (artikel 7.4.1) of laat ophalen door UPS (artikel 7.4.2). Zie verder artikel 7.4. en 7.5. voor informatie over retourzenden en terugbetaling.

    10. Toepasselijk recht en bevoegdheid

    Op deze Algemene Voorwaarden, het gebruik van de website en alle via de website gedane bestellingen, aankopen en andere transacties, alsmede alle geschillen ter zake, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing, ook indien aan een verbintenis geheel of gedeeltelijk in het buitenland uitvoering wordt gegeven of indien de bij de rechtsbetrekking betrokken partij aldaar woonplaats heeft, en de Nederlandse rechtbanken zijn exclusief bevoegd om kennis te nemen van alle geschillen. Het Verdrag der Verenigde Naties inzake Internationale Koopovereenkomsten betreffende Roerende Zaken (Weens Koopverdrag) geldt niet voor via de website gedane bestellingen, aankopen en andere transacties en de toepassing daarvan wordt ook, voor zover nodig, uitdrukkelijk uitgesloten.

    11. Bewaren overeenkomst

    De inhoud van de overeenkomst wordt niet door ons bewaard. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw aankoopovereenkomst en u dient deze zelf te bewaren voor eventueel latere raadpleging.

    12. Elektronische communicatie

    Als u onze website bezoekt of ons een e-mail stuurt, communiceert u op elektronische wijze met ons. Om contractuele redenen gaat u akkoord met het ontvangen van mededelingen op elektronische wijze, en u stemt ermee in dat onder schriftelijke communicatie mede wordt verstaan elke vorm van elektronische communicatie (bijvoorbeeld email). Deze bepaling tast uw wettelijke rechten niet aan.

    13. Privacy

    We verzamelen informatie van u om, onder meer, uw bestelling te kunnen verwerken. Meer informatie over de verwerking van Foot Locker van uw persoonsgegevens is opgenomen in Foot Locker's Privacybeleid, welke hier kan worden gevonden en integraal deel uit maakt van deze Algemene Voorwaarden.

    Nederland:

    Op basis van artikel 11.7 lid 3 van de telecommunicatiewet, hebben wij het recht om uw emailadres, die u heeft verstrekt bij de aankoop in onze webwinkel,  te gebruiken voor het versturen van reclame-uitingen met betrekking tot gelijksoortige producten en services in ons assortiment. 

    In het geval dat u geen reclame-uitingen wilt ontvangen voor soortgelijke producten of diensten, kunt u zich zonder dat hierdoor enige additionele kosten ontstaan, naast de kosten voor het gebruik van de internetverbinding,   op elk gewenst moment afmelden via de daarvoor in iedere mailing opgenomen en daarvoor bestemde link. 

    België:

    Op basis van artikel 1 lid 1 sub a het KB van 4 april 2003 tot reglementering van het verzenden van reclame per elektronische post, hebben wij het recht om uw emailadres, die u heeft verstrekt bij de aankoop in onze (web)winkel, te gebruiken voor het versturen van reclame-uitingen met betrekking tot gelijksoortige producten en services in ons assortiment. 

    In het geval dat u geen reclame-uitingen wilt ontvangen voor soortgelijke producten of diensten, kunt u zich zonder dat hierdoor enige additionele kosten ontstaan, naast de kosten voor het gebruik van de internetverbinding, op elk gewenst moment afmelden via de daarvoor in iedere mailing opgenomen en daarvoor bestemde link. 

    14. Webbeveiliging

    Bij www.footlocker.eu kunt u veilig winkelen: uw bestelling wordt altijd via een beveiligde server verwerkt. Wanneer u met een creditcard betaalt, zult u als extra beveiligingsmaatregel ook altijd worden gevraagd om de CVV-code in te voeren bij het afrekenen.. Ten behoeve van uw en onze veiligheid behouden wij ons het recht voor bestellingen via creditcards vast te houden ter verificatie. Het is van belang dat u de naam opgeeft van de kaarthouder zoals deze vermeld staat op de kaart. Het bedrag wordt gewoonlijk binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling van uw rekening afgeschreven. Het is mogelijk dat de betaling wordt verwerkt door een externe betalingsintermediair. De door deze intermediair gehanteerde voorwaarden maken geen deel uit van deze Algemene Voorwaarden. Het is mogelijk dat op het bankafschrift dat u na betaling van uw bestelling ontvangt de naam van deze intermediair staat vermeld.

    15. Beperking van aansprakelijkheid

    15.1 Onze volledige aansprakelijkheid jegens u voor verlies of schade in verband met een item dat is gekocht via onze website, is beperkt tot het totale bedrag dat u voor het betreffende item betaald hebt. We zijn alleen aansprakelijkheid voor het niet nakomen van een materiële contractuele verplichting. Indien zich een omstandigheid voordoet die tot aansprakelijkheid leidt, zal onze aansprakelijkheid in elk geval beperkt zijn tot de directe schade welke ten tijde van het totstandkomen van de overeenkomst redelijkerwijze voorzienbaar was als gevolg van de niet-nakoming van een (materiële) verplichting of een andere relevante gebeurtenis waardoor schade wordt of zal worden geleden. Elke aansprakelijkheid voor welke indirecte schade dan ook (daaronder begrepen, maar niet beperkt tot, gevolgschade, vertragingsschade, immateriële schade, inkomensschade, gederfde winst, gemiste besparingen en bedrijfsschade) wordt, ook voor zover die schade voorzienbaar is, nadrukkelijk uitgesloten.

    15.2 Niettegenstaande de in artikel 15.1 opgenomen beperkingen, wordt door niets in deze Algemene Voorwaarden onze aansprakelijkheid uitgesloten of beperkt voor (i) overlijden of lichamelijk letsel als gevolg van nalatigheid van onze kant, (ii) schade die het gevolg is van opzet of bewuste roekeloosheid van Foot Locker zelf ("eigen handelen") en/of haar bedrijfsleiding, of (iii) enige andere schade waarvoor aansprakelijkheid wettelijk niet kan worden uitgesloten of beperkt.

    15.3 Wij zijn niet verantwoordelijk voor een niet-nakoming van een van onze verplichtingen, indien deze wordt veroorzaakt door een oorzaak die in redelijkheid buiten onze macht ligt ('overmacht').

    16. Identiteit van de verkoper / Contactgegevens

    U vindt onze contactgegevens hier. U doet uw aankoop bij Foot Locker Europe.com B.V., lr. D.S. Tuijnmanweg 3-5 - 4131 PN Vianen, Nederland - Kamer van Koophandel: KvK Utrecht nr. 30181126 - Btw-nr: Nederland NL: NL8005.36.253.B01 - België BE: BE0479.137.042 - Luxemburg LU: LU19224707 - Frankrijk FR: FR41442582524 - Duitsland DE: 116/5934/0859 - Italië IT: 00149959991 - Spanje SP: N0032410C - Verenigd Koninkrijk VK: GB922920631

    17. Intellectueel eigendom, gegevensrechten en handelsmerken

    Footlocker.eu is een handelsnaam van Foot Locker Europe.com B.V. Alle intellectuele eigendomsrechten met betrekking tot de website en de inhoud daarvan, waaronder, doch niet beperkt tot, (i) informatie, databanken, teksten, afbeeldingen, logo's, pictogrammen, afbeeldingen, knoppen illustraties en andere materialen op de website, (ii) gebruikte softwarecompilaties, software programmatuur en applicaties, en onderliggende broncodes met betrekking to de website, en (iii) de vormgeving en lay out van de website behoren toe aan Foot Locker, aan haar gelieerde entiteiten, en/of haar licentiegevers. ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN.
    De informatie op de website is slechts bedoeld voor persoonlijk, niet commercieel gebruik. Het is toegestaan om van delen van de website een elektronische kopie of een papieren afdruk te maken, maar uitsluitend in verband met het plaatsen van een bestelling bij Foot Locker of het aanmaken van een account. Elk ander gebruik van materiaal op deze website, in welke vorm en op welke wijze dan ook, is zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Foot Locker niet toegestaan. Alle gebruikte product-, dienst- en bedrijfsnamen, afbeeldingen en logo's ter aanduiding van Foot Locker zijn - al dan niet geregistreerde - handelsmerken, dienstemerken en/of handelsnamen van Foot Locker, Inc. in de VS en/of van Foot Locker ondernemingen in andere landen. Alle merk-, product-, dienst- en bedrijfsnamen op deze website zijn handelsmerken, dienstmerken en handelsnamen van hun respectieve eigenaars. Foot Locker geeft geen toestemming voor gebruik hiervan door anderen dan de eigenaars. Dergelijk gebruik kan inbreuk maken op de rechten van de eigenaar.

    18. Gelieerde partijen/links naar andere websites

    Op onze website kunnen - direct of via onze contractuele partners - links zijn opgenomen naar andere sites, bronnen, advertenties of gesponsorde links. Foot Locker aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor deze links en ondersteunt de content van deze websites niet. Het gebruik maken van de links en het bezoeken van andere websites gebeurt volledig voor uw eigen risico. Andere websites kunnen links of frames naar onze website bevatten. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die voortvloeit uit een dergelijke link of frame. Hoewel wij redelijke voorzorgsmaatregelen nemen om onze website virusvrij te houden, accepteren wij geen aansprakelijkheid voor schade die het gevolg is van een virus op of doorgegeven via onze website.

    19. Deelbaarheid, ongeldigheid

    Deze algemene voorwaarden gelden tenzij dwingendrechtelijke wettelijke bepalingen zich daartegen verzetten. Indien enig deel van deze Algemene Voorwaarden om enigerlei reden als ongeldig moet worden beschouwd, dan tast dit de geldigheid van het resterende deel van de Algemene Voorwaarden niet aan en dit resterende deel wordt geacht volledig van kracht te blijven.

    20. Wijziging van Algemene Voorwaarden

    Wij behouden ons het recht voor deze Algemene Voorwaarden op elk moment te wijzigen, zonder voorafgaand bericht, waarbij de nieuwe gewijzigde voorwaarden in werking treden op het moment van plaatsing op de website. Telkens wanneer u een product bij ons bestelt zijn daarop de meest recente Algemene Voorwaarden van toepassing.

    Indien u een aankoop ongedaan wilt maken en retourneren, vul dan onderstaand formulier volledig in en stuur dit vervolgens per e-mail naar vragen@footlocker.eu, of als brief naar Foot Locker Europe.com B.V., Postbus 309, 4130 EH Vianen, Nederland.

    Modelformulier voor herroeping

    Aan:
    Foot Locker Europe.com B.V.
    Ir. D.S. Tuijnmanweg 3-5
    4131 PN Vianen,Nederland
    E-Mail: vragen@footlocker.eu

    Ik/Wij (*) meld(en) hierbij dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de koop van de navolgende producten herroep/herroepen (*):

    Omschrijving:

    _____________________________________________________________

    Artikelnummer:

    _________________________________________________________________

    Besteld op (datum) / Ontvangen op (datum) (*):

    _________________________________________________________________

    Hieronder uw naam en adres invullen:

    Voor- en achternaam: _______________________________________________

    Straat en huisnummer: _______________________________________________

    Postcode en Plaats: ___________________________________________________

    Datum: ________________________

    Handtekening: ______________________________

    (alleen wanneer dit formulier als brief via de post wordt toegezonden)

    (*): Doorhalen wat niet van toepassing is.